Nattligt arbete + oro..

En kollega ringde igår på tidiga eftermiddagen.Dom behövde mig till natten.Jag fick byta.Jobbade denna natt och slapp min kvällstur idag och dagturen imorrn.Helt ok!

Inatt var jag och en kollega iväg med en patient till operation.
Fick hjärtsnörp när vi smög igenom akuten på vägen tillbaka!
Min allra snuttigaste & sötaste P låg där,på akutrummet!
Gick tillbaka till akuten lite senare och träffade då på hans vän han hade med sig,så jag gick med henne in till P.
Stackarn hade råkat ut för en olycka och slagit i axeln ganska illa.Han hade jätteont,stackarn!!
Han ville bara hem,och jag förstår honom.
Jag gick tillbaka till min avd,letade reda på en korsordstidning och kopierade en jäklarns massa kryss som jag gav dom senare,och det verkade uppskattat kl 03 på natten :)

Har messat med honom imorse,så han mår bättre nu men fortfarande fruktansvärt ont.

För övrigt så har det varit en helt ok natt,inget att klaga på :)

Nu ska det planeras middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0