Fullt ut eller inget.

Ja,idag är det allt eller inget som gäller,ska släppa på fegheten,jag vet ju att jag är totalt less...
Jag ska ta med mig en bild..Antingen blir det som på bilden,eller så blir det nåt halvdant.
Men det ska bli av iaf,vill ha förnyelse,kunna se en ny människa.

Ja,jag pratar om att gå till frisören.
Blir jag supernöjd,så lägger jag ut bild senare..Annars...Blir det keps på.Men jag litar fullt på tjejerna på Ragdolls,dom kan min stil så att säga.

Sen blir det färg i håret i helgen..Ger upp alla planer på att försöka bli blond.(eller ljus iaf)
Här ska det stänkas rödfärg!!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Du måste ju lägga ut en bild!! Har man sagt A får man säga B ;)

Jag tror du kommer bli skit snygg!!!

Kramis

2008-07-25 @ 16:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0