Underbar helg denna kommer bli..Not.

Jobbade igår kväll,kände mig helt luddig i skallen..
Tog en temp och det visade sig att jag hade 38-gradersfeber  (min normala kroppstemp är 36,6).
Min kollega gav mig 2 alvedon och tyckte jag skulle gå hem...
Men jag stannade kvar och efter ca 45 minuter va jag igång igen.

Idag när jag vaknade så kände jag mig tung i ögonlocken,tog en temp och gissa vad jag hade?
Jo,38 grader igen...
Skönt att veta att alvedonen hjälper bra...
Det är inte ofta jag är sjuk ska ni veta,feber får jag aldrig!!
Så i helgen blir det "Tycka-synd-om-Jenny"-tema här hemma ;P

Om en stund kommer lillebror in och ska hälsa på sin syster lite,hämta tv:n och lämna Robins bräda.

Ha en bra och solig dag,själv får jag sitta inne då mina ögon har fått för sig att vara ljuskänsliga idag  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0