Soligt och skönt :)

Nu på eftermiddan ska jag och älsklingen ut på långpromenad,ska bli skönt :)

Ja,igår när jag kom till jobbet....
Så klart så hade avdelningen inte fått iväg alla salspatienter som det va planerat,så det beordrades ut 2 sjuksköterskor på skyddsarbete.
Och tills idag på dagturen skulle det vara full bemanning med.
Så ska bli spännande om dom fått iväg alla nu i eftermiddag då..
Funkar inte så bra när vi har en del MENSIGA doktorer!!
Fan,skärp er doktorer,är ni stöttande eller stjälpande i denna strejk???

Mina kollegor :)      :

image167

image168


Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, Nisse kan verkligen göra sig på bild! Framför Annika står ju två av mina kursare, den ena har även jobbat på ava!

2008-04-22 @ 21:05:29
URL: http://www.metrobloggen.se/systerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0