Dagen före sista april.

Bytte tur med en kollega,så har jobbat dag idag.
Få patienter,men det fanns pyssel att göra.Jag och Anna har lekt städtanter nästan hela dan,skurat och skrubbat,sen klockan 14 när Anna gick hem,så gick musten ur mig...
Så har ingen aning om vad jag hade för mig mellan 14-15:30,ha ha..

Imorrn blir det nog årets lugnaste dag för mig...Njae..
Ska inte inta alkohol iaf,det ska jag inte göra på ett tag,sen 60-årskalaset så har dricka-suget försvunnit  *mystiskt*

Men jag och sambon ska ner på stan på förmiddagen och beskåda forsränningen (har faktiskt aldrig sett den)
,sen får vi se vad som händer..Hör nån av älsklingens vänner av sig,så drar han iväg till dom,tråkigt för mig,men kul för honom :)
(bara jobbigt att få hem honom full sen *suck*)
Men jag ska ta det SÅ lugnt :)

Nu ska jag klura ut nån mat att tillaga (inte så att man har fullt med idéer i skallen nu precis..)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får en riktig kul valborg låter som tråktanten verkligen kommit till dig.

2008-04-29 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0