Tack alla fans!!

Eller ja,tack till min mor som gav mig en kommentar om att jag såg "söt" ut på tv,ha ha :P

Sitter på jobbet nu,sysslorna kommer med jämna mellanrum,men inget akut   *otroooligt skönt*
Givetvis många dåliga patienter,men inget vi inte kan parera,vi är ju bäst   ;)

Usch vad jag saknar min hjärtevän,vill träffa honom nu ju.....
Men vi ska ses imorrn igen  *längtar*
Hmm,ska nog få honom att ta hem veckans avsnitt av Ugly Betty,DH och Grey´s som jag missat,så får han snällt titta på dom med mig,he he  ;P

Nej,tina klart blodet och ge det till V,så jag kan gå ut och röka kanske?
Denna natt har gått i helt ok fart  =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack alla fans, den frasen har jag hört förr!!
Hihihi Kram

2007-11-22 @ 12:42:49
URL: http://www.totinona.blogg.se
Postat av: Lissan

Rackarns! Självklart att jag skulle missa just det avsnittet du är med i! Jag som håller koll efter dig! :)
Kramis

2007-11-22 @ 16:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0