Slappdag...

Vaknade vid 10,vet inte riktigt vad jag haft för mig fram till 14-snåret,men från då kollade jag på avsnitten av "Sjukhuset" jag missat iaf,pratat med svägerskan,och nu har jag precis städat o diskat klart med..
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu...Omorganisera i garderoberna kanske??Det är knappt så man vågar öppna dom dörrarna,kläderna bara rasar ut...*suck*

Kanske ska glo på nån film istället?

Äh,nåt ska man väl alltid hitta på....

Matlagning blir inte förrän efter 19 eftersom raringen inte kommer hem förrän kl 20 från jobbet...

Kommentarer
Postat av: E

Den lilla är inte alls bitsk, hon e hur snäll som helst. Snällare tjej får du leta efter :)

2007-11-17 @ 22:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0