Och så va det med det.

Imorse på jobbet när det fanns lite dö-tid vid 05:30-snåret,så kopplade jag på mig en hjärtövervakning och kollade lite på mina hjärtslag..
Och jag vesar!!! (ventrikulära extraslag).Så..ja,jag är väl hjärtsjuk snart då..Får väl operera in en pacemaker med..*tsss*
Så nu vet jag äntligen vad det är som gör att det känns som svallningar i bröstet då och då  (typ varannan minut den kvarten jag satt o kikade framför monitorn..)

Usch,man ska inte göra sånna saker "på skoj" när man är på jobbet,då hittar man bara fel...Min faster kopplade oxå på sig den,men hennes hjärta pickade så fint,utan några fel...

Nej,nu ska jag duscha,sen gå till affären o kika efter nåt att tillaga ihop med raringen lite senare  =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag har fått lära mig att alla människor har ves, det är normalt att ha ves. Det är när det blir för många som det kan bli farligt. Du tänkte inte på din raring när du var uppkopplad då? Det kan ju få hjärtat att rusa lite... ;) Puss å kram!

2007-11-19 @ 19:11:22
URL: http://www.metrobloggen.se/systerc
Postat av: Tina

jaou de blir nog den röda va... så ska jag fixa röda gardiner..=) coolt komer de bli...

2007-11-20 @ 07:08:11
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0