Nu tar jag helg!

Nu är jag långledig tills på söndag natt,otroligt skönt!

Just i detta nu så sitter jag och försöker komma på nåt gott att äta,men tankeverksamheten verkar inte funka riktigt...
Får väl gå till affären o se om något tilltalar mig helt enkelt.

Ja,har börjat skriva med tjockare text,det såg så fjuttigt ut med den smala som jag använt.

Imorgon är jag och kollegorna bjudna hem till en annan kollega på glögg-kväll,det är 29 pers som "anmält" sig,så det kommer bli ett stort gäng hemma hos V!
Men det blir nog ingen utgång , jag och svägerskan ska iväg ganska tidigt på lördag förmiddag och kolla på lite grejor.

Usch,jag är så trött och orkeslös...Köpa lite apelsiner när jag handlar tror jag.

image44


Kommentarer
Postat av: Lissan

Vilken skön bild :) Så skulle man vilja ligga!
Tack för erbjudandet, jag kanske hör av mig på lördag (om jag får någon lugn stund)
Kram

2007-11-22 @ 21:29:39
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

aaw, söt bild :D
kram

2007-11-23 @ 13:00:58
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: Robin

ville bara säga att jag e jätte kär i dig.

2007-11-23 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0