Fredag igen!

Jopp,sov bort nästan hela förmiddagen,med sällskap så klart ;)
Skulle ha haft sista praktikdagen på Briva idag (brännskadeintensiven),men igår kväll när jag jobbade fick jag sååå jäkla ont i foten!
Men nu har jag en ny diagnos på foten iaf,ställd av Dr Stefan Brandt,senskideinflammation.Det lät vettigt,och enligt symtomen så har han rätt!Tack Stefan!

Idag har jag och raringen tagit en liten promenad fram o tillbaka till Willy´s och handlat mat (tog på krafterna + att det tog dubbelt så lång tid som det brukar ta,ha ha,ett gammalt par spurtade förbi oss,snacka om att jag går långsamt!!Men men,är man Halta Lotta så är man,he he)

Så jag lagade till en soppa och förberedde pannkaks-smet,och raringen stekte pannkakorna,mums!!

Nu ska jag njuta av en lugn och ledig helg  =)

                                                  image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0