Usch och fy!

Min karl har nästan orsakat min första hjärtinfarkt!
Lova att aldrig göra om det.

Skönt att veta att du är vid liv iaf,och har värmt upp sängen tills om 7 timmar då jag kommer hem och förmodligen är trötter.
Är resurs inatt på jobbet,så jag har inget patientansvar,utan får ryckas och slitas i om det behövs.
Men det gör det inte...Lugnt som i graven,men vi har haft lite spökringningar från en tom sal (där en patient dog tidigare ikväll)

Usch,känns som jag har en halsbränna som inte riktigt vill komma upp (eller hur man nu säger),det känns som den sitter i en bubbla i halsen,läskigt.

Nej,hitta på nån sysselsättning kanske.

Jo förresten!!Nya lönen från januari blir en ökning på 1.700 kr!!!!!!!!!!!!!
Vad glad jag blir  :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jättegrattis till nya lönen!!! Har glömt säga det men er lucia var/är suverän!
Hoppas magen/halsen är bättre när du vaknar...
kram mamma

2007-12-16 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0