Slödag!

Idag har jag inte gjort många knop,känner mig otroligt lat faktiskt.
Har ljusat upp mina två slingor i framskallen,va till systemet och inhandlade lite alkoholhaltiga drycker,sen har jag kollat på "Rosa:the movie". Okej,den va lite mer för tonåringar,men what the heck...

Igår kollade jag och älsklingen på "Good luck Chuck",den råder jag er att se,en riktigt bra komedi!

En bild på hur man ser ut i skallen nu

(har lagt slingor lite här och där i skallen,men dessa två syns mest.)
Inget mästerverk precis,men lite mer piffigt än helfärgat iaf.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Har lämnat 4 st kaffeväskor hos J o E idag så tar hon med dem till jobbet. kram

2007-12-30 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0