Natt nummer 3.

Om 6.5 timme får jag gå hem och krypa ner i en uppvärmd säng och sussa ett par timmar,ska bli skönt.
Denna natt är ett mellanting av min första och andra natt,lagom med sysslor att göra,ingen som är döende direkt.

Va kul om du o jag ska göra Gränby osäkert på fredag Lee,hör av dig när du vet säkert!
Då har man ju fått lön med,och kan köpa de dyraste julklapparna till sig själv  ;)
Ha ha...
Har inte så många klappar jag ska inhandla faktiskt,skönt det.

Neee,Tina,sluta röka blir inget nyårslöfte (har aldrig kunnat hålla sånna),men det kommer ske under 2008 iaf,nu ska jag börja fokusera på min kropps bästa,bort med fläsket och frisk cirkulation i kroppen ska mitt mål vara!
(kanske att man lyckas med en "Beach 2008" ?!!) Ha ha,jag i en bikini?Usch.
Återstår att se..

Ska försöka mig på att planera lite sommar med karln,vill så gärna ner till Göteborg och bo på hotell,gå på Liseberg,strosa runt och ha det allmänt mysigt   =)
Eller nån kanske har nåt superbra tips på vart man kan ha en härlig Sverige-semester?
Kanske nån som vill följa med?

Ja ja,det är ett halvår kvar iof,så SÅ bråttom ska jag inte ha nu,ha ha.
Kommer åka på tidig semester 2008 eftersom vi nu har blitt indelade i 3 st semestergrupper på jobbet,det tycker jag inte om,det betyder att man ska semestra i juni (jag som gillar ledigt i augusti...)

Nej,nu ska jag surfa vidare och njuta av det tillfälliga lugnet  =)

Kommentarer
Postat av: Tina

Nu är du hård mot dej själv, men bra tänk! bort med gift pinnen bara!! Du får hänga med mej och träna.. Har ju börjat gymma tusen gånger i veckan..=) sen som nyårslöfte blir de slut ätet godis =/puss

2007-12-18 @ 07:53:33
URL: http://www.totinona.blogg.se
Postat av: Tina

Ja jo jag ska försöka allafall=) klara ju de förra åtet så.. Är envis som en Åsna! puss

2007-12-18 @ 14:45:01
URL: http://www.totinona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0