Ingen snö.

Så tråkigt att vi inte fick nån snö till jul  :(

Igår iaf så var jag och älskling till min mor och hennes sambo i Öregrund,fick en massa julklappar,och dom tackar jag för!!
Åt gott,älskling och mammas sambo drack glögg och whiskey.
Skulle ha åkt hem vid 22,men när klockan var 20 så var jag så pass trött att vi åkte hem tidigare.Kom hem vid 22,skulle kolla på film men orkade inte,så det blev natti natti  (hade ju bara sovit typ 3.5 h på förmiddan).

Idag kom min far med familj på besök.Fick som vanligt pengar i julklapp,och dom fick samma som jag köpt till min mor och hennes sambo.
Min lillebror fick en jäkla massa filmer och musik som jag inte köpt (ha ha).

Nu har dom åkt och jag ska ta och lägga mig o kolla på nån film,har  städat och donat här innan dom kom,så tycker jag har gjort mig förtjänt av lite mer vila.

Sen slinga håret en andra  gång lite senare.

Imorrn kommer Empan in,då ska vi ner på stan och kolla om det finns nåt kvar åt oss på mellandagsrean  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0