Vilken härlig dag :)

Hade tvättstugan mitt på dan,slapp släpa med Freja då pappan va ledig från skolan :)

Sen tog vi en promenix bort till affären,tänkte göra hemmagjorda kebabrullar,men vad glömde vi?Jo,typ det viktigaste,BRÖDET,ha ha :D
Men hittade på två tunnbröd i frysen,så det fick duga.
Blev så glad för en stund sen då jag tittade ut och det spöregnade!Som jag längtat,denna dag har varit väldigt kvav!Så blixtrade det till nyss och en skarp knall på det *looooove it*
Men nu verkar det vara slut på det,jag som ville ligga och mysa under tecket till nån bra film ju..

Imorrn går vi in i v 22,sjukt fort det går,ska ta och börja "jämföra" mina två graviditeter här frånomed imorrn,dom skiljer sig jättemycket!

Åh,nu börjar det dåna ute igen,tjipp o god natt från oss!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0