Korsdraget!

...min bäste vän är :D

Jag håller på att smälta bort,det är såååå varmt!
Så är jag så dum/duktig så jag o Frejsan skenar i tvättstugan nu med (hur tänkte jag där liksom??),plus att vi städar här i lägenheten med...
Helst skulle vi vilja ligga under ett parasoll på en strand och dricka en massa kall...dricka....Men den dagen kommer nog den med.
Igår kväll va det premiär för lillesyskonet att sparka så heeela magen såg ut som en stor svajande,dallrande geléklump,herre min jisses så den kickade på,trodde ett tag att den snart skulle hoppa ur magen,ha ha.
just nu håller den på och kickar aningens mindre,det är väl för varmt för den med kan jag tänka mig ;D

Nej,diska klart sen tvättstugedags igen!

Stort grattis till Annah,Patrik & Chloé som inatt fick en ny familjemedlem,ett litet gossebarn :)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej kollade med fia om hon också kunde på onsdag pch det kunde hon ska vi säga kl 10 på vanliga stället brantningstorg?

2010-05-21 @ 13:14:40
URL: http://chamoud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0