Hej måndag!

Riktigt skönt väder idag måste jag säga :)

Usch,ibland ska jag inte vara så glad över saker,sa i fredags både till jobbarkompisar och mammorna i mammagruppen att denna graviditet känns så komplikationsfri,har inte märkt av så mycket av den...
Ja,vem har haft sammandragningar och ont hela helgen?.....

Freja min älskling gör mycket framsteg nu,hon har tränat i gåstolen i helgen så nu far hon fram som en virvelvind (där hon kommer fram),en helt ny värld har ju öppnat sig,som t.ex blommorna i vardagsrumsfönstret,grejerna på kylskåpsdörren :D

Snart är hon på g att börja krypa med,har börjat komma på att hon kan flytta fram knäna när hon står på alla fyra,och så har en TAND äntligen spruckit igenom i nederkäken,men den verkar inte ha allt för bråttom att ta sig upp,sticker upp två små vassa piggar,ska försöka knäppa kort sen.

Magen är hon mycket bättre i,har givit resulax varje dag sen förra tisdagen och nu kommer det inte ut nåt hårt alls,när läkaren ringde i fredags så sa hon att vi skulle fortsätta med resulaxen OCH ge laktulos,men tror jag hoppas över resulaxen idag,får se om hon får ut något som inte är hårt själv.

Nej,har städat balkongen,badat Freja (hon ligger o sussar nu),ska gå lös på badrummet nu!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Kom på en sak ang matta på balkongen. Du fick ju en på köpet med stolen, den kan du ju ha där...

kram

2010-06-02 @ 19:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0