Fredagsnöjen för mamman :)

Förmiddan spenderades på granngatan som jag skrev om igår,hade jättetrevligt och fick gott fika :)
Barnen trivdes dom med,hade som vanligt glömt kameran hemma men mamman i huset knäppte kort så jag kanske kan tjyva nån bild sen av dig Johanna ;)

Ikväll har jag varit på kalas med mitt jobb,vi va 48 st,ganska många :)
"Förfestade" på ett ställe som heter Framfickan,köpte en alkoholfri drink och jäklar i min mun så god den va!(tipsade kollegorna om att hädanefter beställa en god alkoholfri drink för 35 kr och ta med sig sprit i en fickplunta,billigt och gott ;D)
Vi va och åt på en båt som ligger i Fyrisån vid Islandsfallet,maten va inte lika trevlig som sällskapet,men får gå efter "gratis är gott" ;D

Blev hemgång vid 20:30,fick lite Freja-sug nämligen då två kollegor hade med sig sina små söta sessor,men visste nästan till 100 % att hon skulle sova när jag kom hem,och det gjorde hon med...

Imorrn blir det en slappardag,ska baka nya bullar då dom jag gjorde igår (medans jag rände i tvättstugan) inte riktigt blev som dom kunde ha blivit om man säger som så...

Nej,blev ett fåordigt inlägg,ska ta mina sammandragningar och lägga mig till rätta i sängen framför tv:n,skönt avslut på denna dag!

Ha en go helg allesammans ♥

Kommentarer
Postat av: JoHo

Såklart att du kan sno! :) Jag har fler... kan maila över :)

2010-05-29 @ 11:53:28
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0