Soliga måndag :)

Vilken härlig start på en ny vecka :)
Aggressionerna från i förra inlägget har klingat av lite nu,har sagt att jag inte bryr mig om vissa människor mer,men denna idioti är som en never ending story!

Om en stund kommer min käre mor hit,hon ska tillbringa dagen med Frejsan medans mamman och pappan ska iväg på lite grejer.Är lite nervös,eller mjeee ganska nervös..Fast det är inte idag det händer,men vi ska släppa ut våra parabol-öron och suga i oss information inför nåt jag VERKLIGEN är nervös inför!
Men det blir bra det där...

Nej,passa på att slänga på sig ett ansikte medans dottern slumrar efter sin frukost? (hon behagade vakna 6:15 imorse,man kan inte annat än älska henne! :P)

Kollade på Luftslottet som sprängdes igår,riktigt bra film!Synd bara att jag missade slutet (jobbigt att kämpa emot tröttheten,he he)

Nej,ansikte va det ja!
Ha en underbar och solig dag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

LYCKA TILL idag Jenny!!

Kram Faster

2010-03-15 @ 12:25:49
Postat av: Fia

nä men guuuud vad nyfiken jag blir!!!!!! ;-)

2010-03-15 @ 22:16:36
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Mary

Hoppas att det var information om något positivt och att det gick bra! Jag har upptäckt att lite starkare färger gör sig bättre på Tyra, pasteller gör att hon "försvinner". :-) Jackan är från PoP, förra årets modell tror jag för den hängde på rea-stället :-) Kram till er!

2010-03-16 @ 09:55:48
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0