Så blev det kväll idag med...

Jag,sambon o Freja tog en ljuvlig promenad till affären tidigare idag,det är SÅ härligt väder ju :)
Men...Så läser man nu på aftonbladet och där skriver dom att imorrn ska det minsann komma upp till en dm nysnö!NÄE!Nu får det räcka,det är ju snart april ju :(

Har kommit fram till att det är dags att rensa bland Frejas kläder,för alla kläder i hennes aktuella strl vill ha mer plats,så då måste dom lite trängre kläderna läggas undan...Varje gång man lägger undan urgådda storlekar så snyftar man lite över vissa kläder man tycker är sååå söta eller tuffa som hon inte längre kan ha...
Men nu när hon kommer upp i större storlekar så finns det lite mer tuffa kläder,inte bara gulliga :)

Sambon fick för sig nyss att hipp som happ dra iväg till en kompis,får väl se när herrn behagar komma hem,tycker inte om att vara själv,vart tog den där duschen vägen som jag skulle ta t.ex?Näh,just det,jag har inte hunnit för tvättstugan ville tvätta alla våra kläder...Nåväl,vad är inte mysigare än att lägga sig smutsig i en renbäddad säng?? :D

Ska ta och diska nu,diskbänken är fortfarande inte magisk :(

Kommentarer
Postat av: Mary

Hoppas du fick hem en inte så "rund under fötterna"- sambo igår :-) Diskmaskinen fungerar bra här men allt kan ju inte köras i den så jag skulle vilja ha en magisk diskbänk jag också... Tyra var i början av mars 68 cm lång, men jag håller med om att hon ser ganska lång ut på det där kortet..

2010-03-21 @ 10:16:49
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Annah - blivande tvåbarnsmamma

TAck!

Ja väldigt ofräscht det där med hallonen, men tydligen väldigt vanligt på hallon och blåbär då som "suger" åt sig bakterier så lätt.

2010-03-21 @ 20:43:37
URL: http://carpeannah.blogg.se/
Postat av: JoHo

Tänk om det fanns magiska diskbänkar, vilken lycka!! :p

2010-03-21 @ 22:32:24
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: sofie

Efter ditt inlägg tänkte jag att bror min säkert var lite sliten så jag ville inte störa idag...

På torsdag ska jag vara ledig så jag kanske kan få mysa med min snuttan då? Pussa prinsessan från mig!

2010-03-21 @ 23:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0