Ho ho?

Det ekar av tysthet här hemma utan Freja,nu kommer jag inte följa hennes rutiner under två dagar,står helt handfallen,ha ha...
Hoppas att jag kommer kunna sova ut imorrn bitti,men av ren "rutin" vaknar man väl vid 06-07...Men får glädja mig med att jag då kan somna om med gott samvete.
Pratade med mamsen nyss,så vet att Frejsan har det bra hos henne.
Freja hade visst varit lite vrång (läs superledsen) men det ordnade upp sig..Så blir hon även här hemma ibland,så det beror inte på sällskapet hon har nu :)
Ska glo klart på Resident Evil-filmen på 6:an,såg den för bara några veckor sen,men dom där 3 filmerna är såååå bra!
Sen ska jag sova och drömma om min Freja heeeeeeela natten (och hon drömmer ju om mig så klart).
Tråkigt inlägg men det är tråkigt här helt enkelt utan glädjekällan!

Imorrn planeras det in ett biobesök och middag ute,jag vill se Alice i Underlandet,men om sambon är så sugen på den vette tusan,men tycker att efter vad jag gjort för oss idag kan han fasiken unna mig den filmen!!

Tjipp tjopp

*god natt älskade dotter min*

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du kom iväg på bio! Kram

2010-04-01 @ 08:12:31
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0