Glest..

Blir lite glest mellan inläggen men kan inte skriva så mycket som jag vill just nu...

Lite sammanfattning sen sist:
I lördags va jag och min lilla underbara familj till IKEA och glodde,köpte oxå presentkort till svägerskan som fyllt år plus att hon och hennes kille köpt lägenhet,så presentkortet va ett grattis till båda delarna :)
På söndagen åkte vi hem till svärmor där hon och svägerskan fixat jättegod mat (födelsedagsmiddag),alltid kul att träffa sambons släkt för dom är ett glatt gäng och Freja älskar all uppmärksamhet från både stora och små :)

Igår spenderade Freja,Frejas mormor och jag liiiite tid på Gränby,va meningen att vi skulle besökt fler ställen,men Gränby är en riktig tidsätare!! (trots att vi inte shoppade så mycket,vi bara glodde runt :)
Efter det åkte min mor och fick chocko-massage hos min vän(som är massör),1 timmes massage fick hon presentkort av mig på,det är hon definitivt värd!! :)  ♥

Och idag har vi i vanlig tisdagsordning varit iväg på sång & rytm vid kyrkan,Freja och hennes kompis Moa passade på att snacka (höööögt),det satte visst igång alla små gullungar tror jag,det blev ett fasligt snackande på våra barn när det fikades efter,ha ha :)

Imorrn är det onsdag och mer säger jag inte om det,ni som står mig nära vet,och ni läsare får veta sinom tid...
Imorrn kommer iaf Frejas mormor och kidnappar henne äääääända bort till öregrund,och så ses vi inte förrän på fredag,hur ska denna mamma klara sig???
Jag och sambon ska försöka oss på lite "vuxentid",dvs bio och middag på nån kinarestaurang,känner att det behövs,har varit liiiite för mycket mammaroll för mig på sistone (ja,det där lät fel,jag är mamma på heltid och jag älskar det,men nu ska jag försöka slappna av för en gångs skull och bara tänka på mig själv,och jag ser redan fram emot inte bara en,men TVÅ sovmornar utan stress för att en liten prinsessa vill ha frukost ;) )

Ska ner i tvättstugan nu och hämta upp det sista,sen blir det nog sängen,liiiite trött dådå!!

Lovade ju bilder och video,lovar på nytt (ha ha) att det kommer inom en snar framtid (dvs när sambon kan släppa taget om den stationära datorn!)

God natt!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

På en gång så kommer det att kännas lite tomt men det kommer att gå bra!

Passa på att njuuuuuuuta och vill du höra henne andas så är det bara att ringa, fast dig kanske hon vill "prata" med ;-)

Jag tycker det ska bli otroligt kul att få ha lillhjärtat här <3

Supertack för massagen, det var ooooootroligt skönt!!!

kramar

2010-03-30 @ 22:30:56
Postat av: JoHo

Hihi, ja, nog satte de igång snacket alltid fniss! :) Hoppas att ni har det supermysigt, sover ordentligt och "bara slappar"... och längtar... det kommer bli super att få träffa henne imorgon igen! :D

2010-04-01 @ 23:30:23
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0