Nuuuu så!

Nu har håret åkt av!
Såååååå skönt!Lite ovant så klart.

Före (Freja får vara med och posa :D) :





Efter:



Sambon hade önskemål om att jag inte skulle klippa FÖR kort,så jag sparade en liten tofs i nacken ;P
Blev inte riktigt som jag föreställt mig,men va fan,det växer ut igen,skönt med kort nu till sommaren :)

Ska väl kunna fräsa till frippen lite bättre,nu har det plattat till sig av alla grejer frissan hade i mitt hår,bara jag kommit underfund med hur jag ska fixa frisyren tills på fredag så blir jag nöjd :)

Hmm,har tyckt det försvunnit grejer från nattduksbordet,och fick "tjuven" på bild idag!(hon är snabb som attan,he he)




Min lilla tröttis ♥




Freja har blivit såååå kramig och pussig,min lilla älskling ♥
Och näääär som helst spricker tand nr 2 igenom,inte undra på att hon är fortsatt gnällig och svår att få till sömns.

Nu ska jag njuta av lite vuxentid,typ prova utstyrseln till bröllopet,tror den är komplett nu!

God kväll på er :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan så fräsigt! Riktigt snyggt!

2010-06-21 @ 22:23:32
URL: http://systerc.blogspot.com
Postat av: Elin

Du vart skit häftig i håret :)

Måste verkligen ta och ses snart, tiden går på tok för fort med dom små :)

Ska ni ha 1 års kalas för Freja när hon fyller eller på helgen ???



Kramar från oss

2010-06-21 @ 22:24:55
Postat av: Emma

Vilken snygg frilla:-)

Så härlig bild när lillan sover

2010-06-22 @ 07:09:38
Postat av: mamma/mormor

Ska bli jättekul med 1-års kalas <3 Är hur många år som helst sen jag var på nåt sånt!

kramar

2010-06-22 @ 12:22:15
Postat av: Mary

Jättesnyggt! Tänk om man skulle våga...

kram

2010-06-22 @ 19:57:14
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: Fia

SUPERSNYGGT! Klär dig verkligen!!! :-D

2010-06-23 @ 20:43:31
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefin frisyr jenny!!! kanon snyggt!!

2010-06-24 @ 14:13:16
URL: http://theooliwer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0