Mammas badflicka och vecka 28

Jag slår ihop inläggen,kommer inte hinna blogga om v 28 imorrn då jag måste anstränga mig för att bli fiiiiin :P

Idag fick Freja det stora nöjet att bada i diskhon (ja,fråga inte varför hon inte gjort det tidigare,ha ha),och oj så spännande det va!
Lite bilder från dagens bad:











Efter badandet skulle Freja ha mellanmål,men jag tog tydligen för lång tid på mig att skära upp vindruvorna ;D

Idag har vi haft Frejas faster H på besök över dagen,hon är 10 år.Robin har varit jätteduktig och sysselsatt henne från 09-17!
Sen kom Frejas farmor och farbror en snabbis,då blev det matdags för lilldamen,sen busade vi lite,så blev det kväller och vällingdags,och efter det drog Freja ned rullgardinen!
Igår började jag introducera 1-årsvälling till kvällsmål och snacka om att det verkar mer mättande,hon har inga problem att somna ;)

V 28!

Shit,jag ska ju föda snart!
Känner hur det lilla livet i mig bökar,sparkar och hickar,allt känns så tydligt nu!Den har börjat buffa på revbenen,något Freja aldrig besvärade sin mamma med ;)
Har fortfarande inga gigantiska besvär,förutom tröttheten..
Har käkat Niferex i en vecka nu,och känner mig fortfarande väldigt trött :(

Imorrn blir det min kusins bröllop i fokus,känner mig lite nervös fast jag inte borde,ha ha,men det är det här med kläder och frisyr som gnager..
Men ser jättemycket fram emot det,kommer nog fälla en och annan tår (lite jobbigt med alla hormoner,gråter ju för ingenting...) Det är vackert med bröllop och då FÅR man gråta helt enkelt,eller hur?!

Nej,nu ska jag snygga till fossingarna,nagellacket är på plats där det ska,bara fila fossingar och prova ut de tilltänkta kläderna,sen blir det definitivt nattinatti!

Ha en jättetrevlig midsommar på er,kommer nog inte blogga nåt under helgen!


Kommentarer
Postat av: JoHo

Men åh sööööötaste lilla badtjejen! :D Och helt CRAZY att hon kunde somna i stolen sådär!? Haha.



Hoppas att ni får jättekul på bröllopet imorgon, och ja man FÅR gråta på bröllop. Det hör ju TILL ju!

2010-06-24 @ 23:40:36
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0