Lördag,kungabröllop,solsken :)

Ja ni tjejer,helt sjukt så fort tiden går med andra barnet!
Magda,om ca 13 veckor har vi ju båda våra bebisar hos oss,mysigt :)

Är sååååå glad att Freja blivit bra i magen,sen hon började äta vindruvor förra fredan så har hon haft normal avföring varannan dag!!Så skönt att hon slipper uppleva bajseriet som något ont!
(lite skitsnack :P)

Läste på en vädersida igår kväll att det skulle vara regnigt idag och spricka upp till kvällen,men solen har ju varit framme hela tiden hitills,skönt för Daniel och Viktoria (fast det är ju ett tag kvar,så ska väl egentligen inte säga så mycket).

Igår färgade jag håret mörkbrunt på nytt,en massa gråa hårstrån hade börjat växa fram (eller jag inbillar mig iaf att dom är gråa,inte blonda),men så ångrar jag mig efteråt (varje gång) och vill ha i rött eller blondera...Raka av sig håret och använda peruker istället kanske?
Nej,nu får jag ha det mörkbrunt,på måndag kommer halva frippen ryka (om jag vågar klippa mig som jag vill,he he).
På måndag ska jag o svägerskan (kanske svärmor med???) ut på vishan på bilbingo,har siktet inställt på att vinna några tusen ;D
Men med tanke på alla trisslotter man köpt och typ vunnit 25x2 och så,så har jag väl inte så höga förhoppningar...

Nej,snygga till sig och kila till affären innan det kanske kommer en regnskur,tror jag kommer tjuvkika på kungabröllopet,det är ju faktiskt inte ofta kungligheterna gifter sig här i sverige,och i brist på annat :D

Trevlig lördag till er :)


Kommentarer
Postat av: Fia

Tack gulle de fina kommentarerna! <3 Kan inte fatta att du är i v. 27 redan. HERREGUD vad tiden går! Träffas gärna någon dag och fikar, vore supermysigt! KRAM

2010-06-19 @ 20:50:37
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Annah - livet som tvåbarnsmamma

Det låter toppen!

Hoppas han också tycker det ;)



kram!

2010-06-19 @ 22:09:26
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0