Gnäll gnäll...

Så har det låtit här hemma ett tag nu...
Freja har ju fått en tand,och tror den brevid är påväg upp nu med,så hon har feber,men är  vääääldigt energisk trots det!
NU har hon äntligen somnat för stunden (försökt få henne att vila i 2 timmar nu)..

Vad har vi haft för oss i helgen då?
I fredags va vi bjudna på studentfirande då min fd svägerska tog studenten,så jag ,mamma o Freja begav oss till Bergsbrunnaparken för att se när studenterna kom med Lännakatten,sen blev det hem till mig o hämta väskor och sen skulle vi "bara" förbi biltema,coop,babyland,barnens hus...Ja,tidsoptimisterna vettu,blev försenade rejält då vi skulle vara hos söta studenten Linda  kl 17,kom dit vid (efter) 18:30 nånting,så vi hoppade över maten och högg in på fikat direkt :)
Väääääldigt gott fika :)
Tror Linda va lite sliten,men tror inte det bara va alkoholfritt som intogs på dan ;P
Vi begav oss hem till öregrund efter 20,trodde Frejsan skulle vara trött då,men icke!

Lördagen tog vi en promenix ner på stan,köpte glass,sen gick vi hem och då kom min faster och vännerna Emelie o Anna på fikabesök,fick jättefina blommor och ett par trisslotter!
Freja fick träffa en ny kompis,Pauline (hon är 3 månader yngre),dom kom bra överens :)
Sen blev det mat,och andra doningar.

Söndagen kom vännen Maria så vi fikade,jag fick ett par gravidtröjor och en träningsbok :)
 Sen va det dags för hemgång,tar emot varje gång för jag trivs så vansinnigt mycket där ute :(

Igår va en lathetens dag,Freja hade feber då med så tig det lugnt.
Idag är vi lata med,imorrn ska vi gå och hälsa på en liten downs-kille som är 3 månader gammal här i krokarna,min bm sa att han är lika "light" som Freja :)

Just det,Freja fick sin lugg klippt i helgen,den började hänga ner i ögonen :D


Freja i sin första flytväst hon fått av mormor ♥


Nya gåstolen som mormor sett till att Freja kan ha ute i öregrund,perfekt blompedistal att tugga på!


Freja provade mina första skor :)


Lekte lite med mormor ♥


Så här utslagen va Freja igår kväll,här med nya favvon fylleormen (denna skulle vi köpa till Linda,men fick köpa en åt Freja med.)

Och här har vi studentfiraren:


Så fin!


Freja va lite avis på allt Linda hade hängandes runt halsen :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0