Vilket dygn!

Gårdagen startades med att Freja hade diarré,men min tanke va då att hon blivit lös i magen för jag gav henne lite extra katrinplommonpuré till gröten i torsdags för att hon varit hård i magen.
Hon fortsatte diarrea under dagen och mot em/kväll va dom vattentunna.
Vi har tänkt o tänkt,men vi har ju inte umgåtts med nån som varit magsjuk?(sambon va oxå lite dålig igår)
Hon somnade inför natten efter midnatt när brorsan o Hanna varit här en stund,dom åkte nångång före 02,och kl 2:40 vaknade freja och började gallskrika,och det bara sa "splatt" i blöjan!
Fick byta en massa blöjor på henne,och hon grät och grät :(
När det lugnat ner sig så fick hon ligga i sängen brevid mig,och då kurade hon ihop sig och kröp tätt intill och somnade,kollade på klockan när jag la henne i sin säng,halv fem....
Sen vaknade hon kl 10:20 och va ledsen igen :( Och ännu mer diarré..
Men hon verkar inte vara illamående då hon ätit och druckit bra.
Vi ställde in alla besök överallt,men nu när det lugnat ner sig så bestämde vi med mormor att hon kommer och hämtar oss ändå,så får vi vila upp oss ute i öregrund.
♥Min lilla älskling Freja♥

♥Tack  mamma för att du vill träffa oss ändå♥

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Tack för besöket!!! Är så glad att jag får träffa ena barnbarnet åtminstone....

kramar

2010-01-11 @ 00:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0