Solig måndag :)

Idag började sambon i skolan och lillebror började första dagen på sitt nya jobb!
Själv så tog jag o Freja sovmorgon (eller ja,hon vaknade vid 4:30 och fick då lägga sig i vår säng brevid mig),sen vaknade hon vid 06 igen,så då fick hon mat,blöjbyte och sen sussa i sin säng igen.Sen fick jag väcka henne vid 11 och ge "frukost",gröt och lite ersättning.
Lillhjärtat ligger o sussar nu,sambon kom precis hem från skolan och har kommit fram till att skolböcker är väääldigt dyrt!(ja,så är det ju)
Funderar på att ta en sväng till ikea senare,behöver mer värmeljus då det är lika kallt som en igloo här hemma dygnet runt (uppsalahem kan inget göra,för det är inställt som det ska säger dom...Elementen är fisljumna..eller ja,knappt det *burr*) Längtar tillbaka till öregrund,i mammas hus är det varmt <3

Funderar på att rensa lite i mitt liv,för mycket skit!

Men jag älskar min mamma,hon är min bästa vän!!Älskar dig mamma!Och Freja med  <3

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Hej Jenny!

Säg åt Robin att han kan söka böcker på Blocket och Tradera. Julia har köpt många böcker där till halva priset. Ja det är väldigt dyrt annars om man ska köpa alla böcker nya.

Kram Pia

2010-01-11 @ 15:41:22
Postat av: Fia

Men, vad roligt med skolan! Vad läser han? Fy för mycket skit i livet, bra att rensa ut!! kram till er!!

2010-01-11 @ 19:44:59
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Mary

Ibland är det nyttigt att rensa i sitt liv, se upp för energitjuvar! Kram

2010-01-12 @ 10:01:49
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Älskar dig med!!!! Är så glad att just du är min dotter <3 det är så skönt att ha en dotter som också är en suverän vän!

Du gör helt rätt som rensar lite, som Mary skriver: man ska passa sig för energitjyvar. Sånt som får en att inte må bra ska man se till att slippa utsättas för oavsett vem/vad/hur tillför det inget positivt så är det bättre att vara utan!

kramar

ps. pussa på Freja från mormor, mitt lillhjärta <3 ds

2010-01-12 @ 12:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0