Lite lördagsskoj :)

Hittade denna på Johannas sida(hoppas det ok att jag länkat Johanna!):

1. Öppna inboxen på din mobil.

2. Håll ner scrollknappen å räkna ner till det femte meddelandet.

3. Den första meningen som du stoppat på skriver du in som svar på den första frågan. Därefter bläddrar du vidare ytterligare fem meddelanden och skriver in första meningen på fråga nummer 2. Så gör du fortsättningsvis på alla de andra frågorna. Smileys också ska vara med!

Vad säger du till din chef när du kommer försent till jobbet?
"Det tycker jag absolut,är för det mesta ledig,förutom den här veckan då är det fullt upp :)"

Vad förbinder du med ordet ” husarbete ”?
"Godmorgon sötisar"

Vad säger du när du är på en offentlig toalett och det är slut på toalettpapper?
"Tack för din gåva!"

Vad säger du om du är vittne till att en gammal dam halkar och bryter lårbenshalsen?
"Jag har inte heller pengar"

Du tar din pojk/flickvän på bar gärning när han/hon är otrogen. Vad säger du?
"Tack för att du varnar mig!"

Vad är din bästa raggningsreplik?
"Nej,jag har en kvinnlig bekant som bor där.."

Vad svarar du om din älskling säger ” Vill du gifta dig med mig?”
"ok..."

Vad har du att säga till ditt försvar?
"Blev de inge eller?"

Ha ha,jätteroooligt :D


Kommentarer
Postat av: Fia

hahahahahhaah! Vad kul!!! Denna snor jag! :-D

2010-01-23 @ 20:56:39
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: JoHo

Fniss!! Klockrent! (speciellt när du tackar så artigt när toalettpappret är slut... eller kanske att du svara "ok" på frieriet :D)

2010-01-23 @ 23:11:27
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Emelie

HAHA jag gjorde den jag med... vart riktigt roliga svar..men fan så det krånglar att sätta in på min blogg.. testat 2ggr idag.. allt text bara snurrar runt och hamnar tokigt.. suck Ska göra ett försök sen igen!

2010-01-24 @ 14:17:23
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0