...

Ibland kommer man inte på nån rubrik helt enkelt :D
Idag fick jag o Frejsan besök av en kollega till mig,Eva,hon hade med sig smarrig ost & skink-paj och sockerkaka,2.5 timma flyter på fort när man har trevligt och mycket att prata om :)

Freja fortsätter med att vara kinkig,och jag är förvånad att hennes fingrar inte blivit som russin än så som hon snuttar på domheeeela tiden!
Gav henne en alvedon i eftermiddags och en till efter 21,så HOPPAS hon kommer till ro denna natt,i morse vaknade hon vid 5,fick i vanlig ordning somna om brevid mig,sen klev jag upp vid 7 när sambon väckte mig (ville hinna med lite saker innan sambon skulle till skolan vid 8).Måste erkänna att det är vääääldans mysigt att ha Freja sovandes brevid mig,hon ligger o grymtar lite (förkylning kvar),och bökar lite :)

Imorrn ska jag o Freja ut på en promenad innan babycaféet är,har ett par ärenden att uträtta med ;)
Nej,gå och pilla sambon lite i håret så kanske han kan sluta spela spel och komma och lägga sig?

God natt mina kära läsare  ♥

Mamma:Tack för erbjudandet om Freja-vakt,ska filura på saken ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ja de måste vi absolut göra=) Vi ska kolla lite typ vid skoby, Saringe tror jag de heter.. Hoppas verkligen de inte kommer nå folk dit och vi kan lägga ett lite lägre pris;P hihi!! Men absolut att vi lär ses snart... Har en liten sak att berätta:) puss

2010-01-20 @ 11:19:38
URL: http://totinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0