Ännu en dag...

Idag började sång o musik-stunden vid kyrkan igen,Freja tycker det är så kul att sitta och titta på alla andra,och hon gillar alla ljud som görs (vi får slå på trummor,skaka på ägg som rasslar och en massa annat).
Blir så impad av alla söta barn,lilla M som går i vår föräldragrupp och är lite över en månad yngre än Freja har redan fått 2 tänder,och en annan liten tjej är 8 månader och har redan 8 tänder.
"Freja,nu får du börja gnaga hårdare på allt du biter på så det kommer fram nån tandsing" :D

Blir så förbannad på mig själv....Va helt supersäker på att jag lagt in föräldradagar fram tills 20 januari,så va jag in på FK:s sida och skulle ansöka om mer...ja,då har jag MISSAT att lägga in om dec-jan ...SUUUUUUUCK!!!Så nu har jag lagt in om det,få se vilket århundrade jag får dom pengarna,inte så kul när sambon börjat plugga och får sitt lilla lån från csn varje månad,det är ju några räkningar som måste betalas...Får ringa fk imorrn och höra hur lång tid det kan ta efter att ett klantarsel varit i farten...

Aja,vi sitter inte direkt i sjön,men inte kul att nalla på sambons besparingar :/

Nästa vecka har vi bl.a ett 6-månadersbesök hos läkaren inplanerat,det betyder 6-månadersvaccin med,hoppas hoppas att Freja är lika duktig nu som hon varit alla andra gånger hon fått sprutor/blivit stucken tidigare (dom kollade ju hennes blodsocker ganska ofta när vi låg inne på intensiven,har fått för mig att hon vant sig lite vid den "smärtan").

Och nu ska ni få höra..:Gav ju Freja en flarra havrevälling vid 19:30 igår kväll..Hon somnade vid 20 och jag höll tummarna..När hon vaknade?strax före 9 imorse!!!!Vaknade inte en enda gång inatt!Den vällingen är klart godkänd av mig :D

Nej,nu ska jag ta och väcka damen,hon somnade till ordentligt,vi gick från kyrkan vid 15 och hon har sovit sen dess!

Kommentarer
Postat av: JoHo

Ja, men akta dig... tänder är inte BARa roligt (aj!) ;) Men shittans alltså, den där vällingen - det är ju helt GALET länge hon sov! När Moa fyller ett halvår ska jag också testa den hihi :D

2010-01-26 @ 21:18:32
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0