Nu blir det fredags......

ja,det mys som pågår i de flesta hem just nu :D

Sitter o velar om jag ska titta på T3 som går på tv eller om jag ska hyra Surrogates..hmm...

Hade jättemysigt igår hemma hos Therese o Leon,jag o Freja hade turen att Thereses mamma C skulle åka dit,så vi fick åka med henne :) Åh,inge mer hus-sugen man blir nu eller...*suck*
Fick höra om en kollega det gått illa för,men tänker på denne och tror det kommer bli bra igen!*håller tummarna*

Idag va jag och Freja iväg på äventyr,och fler är inbokade,he he ;)
Usch,ska på cellprovstagning nästa vecka,är lite nervös,man vet aldrig vad det kommer för svar...Brrrr,nej sluta tänka på det helt enkelt!

Nej,nu ska jag laga till tacos,det blir vår fredagsmiddag!

Ha ett trevligt fredagsmys kära läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Elin & Wilma

Cellprovet kommer gå galant ska du se :)

Gör inte ont och jag kommer lova dig att det kommer visa u.a.



Ha en trevlig fredags kväll



Kramar från oss

2010-02-05 @ 20:06:12
Postat av: Cathy

Söta, söta Freja:-)

Hoppas ni får en fin helg!!

2010-02-06 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0