Freja 7 månader

Ja,jisses,snart är hon 1 år,står inte på det ;)
Vi har inte firat något direkt,hon har fått plommonpure mot sin mage (om man nu kan kalla det för "fira" kanske?).
Freja drog däremot igång tidigt imorse med kalas i sin säng,jag vaknade kl 4:40 av att hon låg och bökade,hon hade snurrat runt på mage och ville att jag skulle veta det.Så jag gick upp,vände tillbaka henne på rygg och la mig igen..Tror jag va upp ca 5 ggr och gjorde samma procedur,sista gången fick hon ligga kvar på mage och hon sov faktiskt så ett tag.
Kl 8:20 orkade jag inte längre så gick upp och gjorde frulle till lilldamen,tack för den sovmorgonen *ha ha*

Hon är väldigt gapig nu för tiden,inte att hon skriker så mycket som hon kan,utan hon hittar en högre ton som hon håller fast vid,gapnissan min :D

Ikväll börjar första deltävlingen i Melodifestivalen,så tv:n är bokad av mig,sambon kan ju fortsätta sitt projekt med att växa fast i data-stolen...*suck*

Nej,trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Cathy

GRATTIS Freja på din 7-månadersdag!!

OJ va tiden går fort:-) Hoppas ni alla mår bra! Jenny...säg till om du vill titta in på vår blogg...

2010-02-07 @ 09:35:26
Postat av: Faster Pia

Grattis till Freja på 7 månaders-dagen!!

Ha en bra Söndag:)

Kram Pia

2010-02-07 @ 13:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0