Vilken dag!

Jag,Freja och min kollega C har varit och rännt runt i boländerna i en massa affärer,provkörde vagnar på Barnens hus (Freja fick prova hon med så klart),och har nu hittat en som känns jättebra,både att köra och pengamässigt :)


En babyjogger city mini double,den väger mindre än vagnen Freja har nu,den är rymlig för barnen,smidig och enkel att fälla ihop,det enda negativa är att det är fruktansvärt liten varukorg under,och det är svårt att komma åt den,men jag får hålla mig från att handla så mycket då :D
Och väääldigt billig för att vara splitterny!Tror jag räknade ut att jag kann hålla mig under 6000 kr och då ingår inte mjuklift,utan jag får köpa den som tillbehör.
Freja satt jättebra i den,och den vi provade va mörkröd,det tycker Freja om :)

Sen hade jag en mindre trevlig dag hemma,har tagit ett stort och SVÅRT beslut att inte vara Elliotts gudmor längre,det passar inte att jag har åsikter och tycker saker och ting,så för hans skull får dom hitta en ny gudmor som åtminstone kan träffa honom ofta och som inte har så mycket åsikter (verkar vara ett plus i kanten att vara mjäkig..)
Sötisen och jag kommer vara kusiner på livstid,det kan inte ändras på iaf,jag må vara envis men när det hittas på en massa skit så har jag åsikter att framföra,och jag måste bara säga att en människa som inte kan stå för det han sagt är ynklig,då kan allt lika bra vara!
tycker oxå synd att EN människa får ta skit för att andra tycker till om saker och ting!

det va fan dom sista bokstäverna jag slösar bort på idioti på min blogg,har ju faktiskt underbara människor omkring mig,underbar sambo,världens underbaraste dotter,och en lika underbar bebis i min mage,så från o med nu är det DOM jag ska lägga min tid,mina tankar,min energi och mitt hjärta på :)

Tjing tjong flaggstång!

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Det är flera bra beslut du tagit Jenny!!

Ha det bra nu och sov så gott. Nu blir det nattinatti:)Kram Pia

2010-04-15 @ 23:57:14
Postat av: Alma

Tjusig vagn! Den blir nog kanon i mörkrött. Helt rätt beslut om du frågar mig, även om det inte kan ha varit lätt att fatta det (inte vagnen nu dårå :)). Hare' bra.

2010-04-17 @ 03:08:44
URL: http://almastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0