Solig dag :)

Idag fyller mitt gudbarn/min kusin Elliott hela 1 år!!Stora killen!Har skickat ett sött grattiskort då jag och hans föräldrar tyvärr inte har en bra kontakt med varandra längre,men jag har paket åt sötisen som han ska få snart :)
Och grattis till kusin Lina som fyller 20 år idag!!!

Idag går vi in i v 18(17+1),helt sjukt!När jag va i v 18 med Freja så va jag ruggigt trött,less och illamående,i denna graviditet är jag bara trött och väldigt kissnödig hela tiden!Försökte hitta gamla anteckningar om mina gravidveckor,men har inte varit så noga med det :D
Iaf,Freja körde igång med att böka ordentligt i denna vecka,hade känt henne innan ul,och denna filur småbökar precis som sin syster,får se efter ul nästa vecka om denna oxå kör igång med böken ordentligt!

Idag har Freja haft det jobbigt,hon har ju problem med bajset,det är väldigt hårt,och jag ger henne katrinplommonpuré varje dag.Första "sittningen" imorse måste ha gjort jätteont för henne,hur hon skrek :(
Sen bajjade hon två hårda omgångar till,sen nu på kvällningen så kom det ut en klump som inte va lika hårt som föregående.Otroligt jobbigt att det är så här,spec-läkaren rådde till messmör,laktulos ger henne bara magknip,ska kolla upp det som finns på apoteket.

Vi fick besök av min käre kusin M idag,hon har en anhörig på sjukhuset som inte mår så bra efter sin operation,hoppas det går mot det bästa i slutändan M,hur svårt det än är!!

Imorrn blir det nog lugna gatan,ska gå till lekparken och titta ut nån bra gunga åt damen som inte är för stor,så ska hon få känna det där pirret i magen :D

God natt!

Uppdate:Magda:Vi kom aldrig iväg och kollade på vagn,så jag vet inte riktigt vad jag vill ha,gärna en buss-smidig vagn,men har ju ett tag kvar och klura :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Man tackar så mycket :)

2010-04-14 @ 11:58:08
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: Tanja & Neo

Tänkte bara tipsa om kiwi vid trög mage, funkar bra för Neo :-)

2010-04-14 @ 13:52:58
URL: http://neomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0