Sjuk?Shopping gör en fan glad!

Usch,mår riktigt ruggigt,graviditetssnuvan återkommer VARJE vecka sen 3 veckor tillbaka,ont i halsen IGEN,hosta,bomull i skallen och helt slut....
Men mår myyyyycket bättre nu när jag shoppat lite kläder till mig o Freja :)
H&M hade supersöta tjejleggings för 29:50 kr styck (!!!) så köpte en av varje färg (tror det va 5 färger),sen ett par tröjor,en klänning till mig och ett linne :)

Så tråkigt med sjukdomar som bara går runt och runt i denna familj nu,det sinkar frejas sociala liv,vi har fått ställa in de två gånger hab haft babymassage för att jag haft halsfluss och sammandragningar,missat några gånger i kyrkan,babycaféet...
Aja,det kommer igen så att säga,vi har ju skrytit lite att vi har varit såååå friska under vintern,så såklart vi har en sjuk vår då...Hoppas man känner sig bättre på fredag iaf,då ska (vill) vi dra ner på stan och kolla forsränningen och alla fylleskallar :)

Nej,nu är det dags att borsta gaddarna och krypa ner under täcket!
Godernatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0