Måndag igen då :)

Igår va jag och Frejsan ut till östhammar och kollade på större lägenhet till vår växande familj,det va många som varit dit och tittat och visat intresse,så nu kan vi enbart hålla våra tummar,den lyan skulle vara så perfekt för oss!!
Fick mat hemma hos min faster,mmm så god fisk!!Min fasters man vet hur man fångar fisk han (för det va väl vad han själv fångat va Pia?) :)


Freja med sin gammelfaster och lilla busen Boris :)


Freja tar ett snack med sin gammelkusin (ja,det borde vara så man säger va?Min kusin,Frejas gammelkusin?)


Lilla Boris :) Nästan fullvuxen och väger 2 kilo,helt ok :) Sååå söt!

Vi va innan detta besök hem till Frejas kusin Wilma och lekte lite,det va mycket kram och puss mellan dessa kusiner,Wilma visade stolt upp sina leksaker och Freja va bra impad ;)

Sen va vi hem till tant Emelie en sväng på fika,Freja fick åla runt på golvet då :)

Nej,idag är vi hostiga och nysiga här hemma,men ska strax bege oss ut på promenix,vi har ju 15 grader i skuggan nu,så lär ju vara dunderskönt i solen :)

Ha en mysig dag :)

Kommentarer
Postat av: Faster Pia

Ja Jenny,det är Stefan som fiskat fisken i Norge. Jag tror ni ligger rätt bra till på lägenheten (Inside information):))) Det är bara att vänta och se!

Kram Pia

2010-04-26 @ 14:35:02
Postat av: JoHo

Åh! En sån där liten söt vovve skulle jag OCKSÅ vilja ha... hihi, mindre än våra katter!!

2010-04-26 @ 16:35:01
URL: http://www.snartvuxen.blogspot.com
Postat av: Emelie

DU kan va TANT!

2010-04-26 @ 21:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0