Hej och hå!

Nu är man brunhårig igen då!
Va likadant förra våren,då blev jag less på rödfärgen som inte ville sitta,så då slängde jag i mörkbrunt,fiiiint de!

Tack för namnförslagen!
Zara:Två av pojknamnen har vi (läs jag) tänkt på,vi tycker båda om Neo och jag är väldigt förtjust i Sixten (eller Sigge)
He he,ja det är bara att kliva på igen då (för dig alltså :P)

Fia:Ha ha ha,när jag hör namnet Tyke så flashar Tyke från "Hem till midgård" förbi i min skalle,en dreglandes Markoolio som håller ut sin underläpp och säger "Tyke inte duuuuum",så det namnet kan du få behålla till er framtida son ;)

Mamma:Ja det har du nog rätt i,Albert och Linnea va nog farmors föräldrar :)

Emelie: Loke heter ju var och varannan pojke nu,tycker definitivt att det är jättefint,men tror jag skippar det namnet.

Aja,vi har 4,5 månad kvar att klura,så hinner nog komma på ett par passande namn,kanske vi inte kommer på nåt namn förrän man fått upp bebis på sitt bröst :)

Nej,nu ska jag flytta över tösen till hennes säng så jag får plats i vår säng.

Grattis till min svåger Joel som idag fyller hela 6 år!!Tyvärr är vi fortfarande hostiga så ville inte åka dit och hosta på dom :)

Nej,god natt på er :)

Kommentarer
Postat av: Fia

hahaahhahahaha!!! NÄÄÄÄÄÄÄ hette han det??? Nej nu kommer ALDRIG våran framtida son heta det! hahahahahahahahahhaahhahahahahahhahaahha! :-D

2010-04-29 @ 09:33:10
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: Tanja & Neo

Neo är världens finaste namn ! ;-)

2010-04-30 @ 12:34:47
URL: http://neomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0