Så är denna onsdag snart förbi..

Jag o familjen va på träff med föräldragruppen idag,det va kul att träffa alla :)
Vi skulle berätta om förlossningen o så,men känslig som man är fick sambon ta över då jag inte riktigt va i form för att kunna prata...Fattar inte att jag är så bölig av mig,men jag tycker det va en jättejobbig tid efter förlossningen,och det är jobbigt att prata om det ibland.
Men jag är INTE ledsen över att Freja har Down´s,det vill jag förtydliga,det har bara varit överväldigande känslor och hormonsvall som inte varit av denna värld!

Glömde skriva att vi hade besök av Frejas gammelmoster igår,hon hade köpt lite kläder till Freja,alltid välkommet :)
Sen kom Frejas farmor på snabbvisit :)

Nu ligger jag o laddar inför en tv-kväll,Idol kl 20,Grey´s Anatomy kl 21!!Underbart! (avbokade tvättstugan ikväll för att inte kunna missa en sekund på Grey´s!!)
Freja sitter med sin far vid datorn nu,han håller på o lär henne ett krigsspel (tur hon inte förstår nånting),men hon verkar ha kul o sitter o skrattar till ibland :)

I helgen ska vi troligen köpa lite nya möbler till vardagsrummet,längtar!!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sitter också klistrad och tittar på Grey´s :D

2009-09-30 @ 21:17:20
URL: http://mobergo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0