Lyx!Avis?

Ja,jag funderade länge om jag skulle våga skriva detta här på bloggen,är så rädd för att bli hatad...

Våran lilla prinsessa är så underbar,hon sover heeeela nätterna och har gjort det länge!
Hon käkar sista svängen runt 22,sen drar hon ner rullgardinen och slår inte upp sina blå förrän vid 7-8-snåret!
Har varit lite orolig,då hon sover så många timmar utan mat,men eftersom hon är välmående och inte visar nå tecken på lågt blodsocker så får hon sova den tid hon vill :)

Det är så att när man själv ska dra ner rullgardinen vid 01-02-tiden så funderar man på om man ska halv-väcka henne och mata henne,men näeh..

Men jag tror starkt att grunden till att hon sover hela natten är att hon sondmatades de första veckorna,så hon har som "rutin" att inte vakna nattetid.
Fram tills för ett par veckor sen så brukade hon vakna vid midnatt-tvåsnåret nån gång och ville ha en natt-slurk,men det har hon lagt ner,hon får en extraslatt vid sista målet varje kväll,så hon håller väl sig på det under natten!

Och så vill jag oxå tillägga att hon käkar typ varannan timme hela dagarna,så hon har ju mat i magen så att säga.



Kommentarer
Postat av: Alma

Hatad? Det är ju toppen att det funkar så bra! Är så glad för er skull. Ha det gött :)

2009-09-25 @ 04:32:12
URL: http://almastankar.blogg.se.
Postat av: Cathy "Fia"

Hihi..jaa, det ÄR lyxigt att få sova så många timmar i sträck när man har en sån liten bebis:-)!!!

Men ta vara på det...det kan svänga om, vet jag av erfarenhet...men nu har våra nätter blivit lugnare igen. Nu får Elliott lite gröt oxå innan nattningen, tror det har hjälpt. han är ju inte så liten längre..behöver lite mer än bara bröstmjölk.

Vi flyttade ner datan igår..kan jag oxå blogga igen:-) Pratade om er å hur det hade gått med Laktulosen..tänkte fråga om det, men såg sen att du skrivit om det:-) Hoppas det blir bättre med Frejas mage...det där låter inte alls kul för nån av er!!



Va rädda om er KRAMAR!!



2009-09-25 @ 08:14:59
URL: http://goastefamiljen.blogg.se/
Postat av: Lakritsfia

Härligt! Min lillfis är inte heller så tokig, äter vid 23, sen vid 3 tiden och sen vid 6-7 tiden! Så nöjd jag med. Var tvungen att avbryta mitt bloggskrivande i min blogg för Leah satt brevid och skrek, "kolla Fjeja mamma, kolla Fjeja mamma NU" hahahahahaha! Dom måste ju bara få träffa henne in real life snart, de tjetar sönder mig!!! asg

2009-09-25 @ 08:35:10
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0