Fredag..

Idag va jag o Therese o barnen till Coop-området o va in på Lindex o Kappahl,träffade på Frejas gammelmoster :)

Hittade jackan jag visade i tidigare inlägg,inte alls så mysig i verkligheten!Tunn o sladdrig :(

Hittade en jättefin klänning till frejsan och ett par jeansleggings,de andra klänningarna jag visade tidigare fanns bara i stl 74 och uppåt,dom får bli ett framtida inköp :)
Sen en massa smink till mamman :D

Va in på Coop och köpte ersättning åt Freja,helt sjukt vad det kostar!!!
85 spänn för 600 g,den förpackningen är ju slut på typ 4-5 dar!!Det är dyrt att inte amma ;)

Sambon drog iväg för en liten stund sen,han skulle visst på inflyttningsfest,något jag inte är det minsta glad över....
Tycker det är skitkul att han umgås med sina vänner,men HATAR när det är alkohol inblandat,verkligen HATAR!!
Så nu ska jag gulla med freja ikväll och vara smådeppig och ha ont i magen,härlig fredag!

Hoppas ni läsare får det bättre.

Uppdate kl 21:35:

Min sambo kom hem strax före 21,nykter (han hade inte tänkt dricka heller)  :) 
Det va ingen inflyttningsfest,bara en kompiskväll,så nu ska vi goffa i oss en fredagspizza,älsklingen och jag :)

Kommentarer
Postat av: Lakritsfia

Men fy... Inte kul att vara solo... :-( Men I KNOW hur jävla dyrt det är med ersättning! Tjejerna är ju uppfödda på det, ett paket tog slut på typ 2 dagar... GALET! :-o Så nöjd att flisan ammar så det finns inte! Får 1500 spänn i barnbidrag för henne och hon kostar typ 300 spänn i månaden och thats it! Kläder atc har vi ju i mängder! :-D

2009-09-25 @ 19:11:45
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/
Postat av: PAPPAStensson

Tycker jag känner igen det där, Lollo säger likadant när jag ska iväg med en vis del av mina kompisar då det alltid är alkohol som ska drickas. Öl är ifs gott ;)



Trevlig Helg



Mvh Pappa Stensson

Postat av: PAPPAStensson

Tycker jag känner igen det där, Lollo säger likadant när jag ska iväg med en vis del av mina kompisar då det alltid är alkohol som ska drickas. Öl är ifs gott ;)



Trevlig Helg



Mvh Pappa Stensson

Postat av: Sofie

Skönt att bror min kom hem i normalt tillstånd så du slipper ha ont i magen...Du måste ju säga ifrån lite på skarpen, visa att det är du som bestämmer;)

Det brukar fungera för mig eftersom vi tjejer är lite bättre på att överlista våra män :D

2009-09-26 @ 01:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0