En snabbis..

Skriver bara en snabbis nu,inga bilder eller så..
Hade en underbar kväll i lördags,grabbarna gjorde verkligen "sitt" uppe på scenen i Globen!
Både jag o mor min va skapligt imponerade av toaväggarna på hotellet då dom va helt av GLAS!
Vi hittade ett draperi man kunde dra för,men det va GENOMSKINLIGT,ha ha,så toalettbesök=den andra ute i korridoren :D
Som sagt,bild kommer på det imorrn :D

Skulle gå o käka efter tillställningen,inte ens McDonalds va öppet!Och då va klockan bara 23,dom stängde 19...*suck*
Fick knata iväg till en mack o handla på oss lite så vi inte skulle svälta ihjäl!
Allt som allt drack jag o mor 2 cider var,och det va lagom (tänkte ju handla öl i Globen under pausen,grejen va den att det aldrig kom nån paus :D)

Saknade Freja och R hela kvällen,natten och söndagen fram tills jag kom hem,men jag ringde inte en enda gång under lördagen,skickade bara ett mess när vi kom tillbaka till hotellet,så visst är jag en duktig mamma som litar på att sambon sköter sitt utan att jag lägger mig i? :)

Nu ska jag dra ner rullgardinen!
Natti natti :)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Tack så mycket för helgen! Var jättekul att åka iväg så här, bara du o jag!!!!

Tack för smakråden under shoppingen också!

kramar

2009-09-28 @ 07:03:05
Postat av: Cathy "Fia"

hehe rolig toalett:-D

Klart det inte är paus..bara titta å njuta=ögongodis:-)!!



Jaa, du är en duktig mamma. Jag va på föräldramöte igår utan Elliott å jag tittade på mobilen HELA tiden :-/

2009-09-29 @ 15:09:12
URL: http://goastefamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0