Besök hit o dit :)

Ja,idag va vi som sagt till Hab,sjukgymnasten tycker Freja gör så stora framsteg,är stadig i kroppen och är uppmärksam när man pratar med henne,vill gärna prata tillbaka :)
Vi ska få hjälp av kuratorn här framöver med ansökan om vårdbidrag,och så drar tecken-kursen igång i november,superspännande!
Fick med oss lite leksaker hem som Freja verkar gilla,och gymnastikmattan som hon kommer få träna på :)

Gick förbi 95 F och lämnade tillbaka amningspumpen,sen förbi mitt jobb o skrev på en friskhus-lapp,så så fort den blivit beviljad ska jag börja träna!
Så fick Freja presenter från mitt jobb,men skriver inte nu vad det var för min brorsdotter ska få likadana imorrn (vill ju inte avslöja för svägerskan)  ;)

Så har vi varit och hämtat ut Laktulos till lilldamen idag,första dosen är nu given.
Frejas läkare skrev ut recept på det då Freja är ganska hård i magen trots att hon bajjar varannan dag.(fast jag sket i e-receptet,eftersom Laktulos är receptfritt så är det ju billigare utan)
Biverkningarna är tyvärr magknip och illamående,men hoppas det inte blir så farligt!

Nu ligger hon och gymmar för fullt åter igen,riktigt aktiv dotter man har :D

Nej,fundera ut vad vi ska ha för fredagsmys kanske!
Imorrn blir det premiärturen ut till Östhammar med buss 811 (så nu hoppas jag att ni med influensa och sånt skit inte sitter på den!!),så ska vi umgås med min farbror o hans familj.Och senare troligen hälsa på brorsan o hans familj,men det jag prioriterar är marknaden där imorrn!! ;)

Hej och hopp!! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag som ville komma och hälsa på imorgon efter jobbet men då är inte ni hemma alltså...Hoppas ni får det trevligt imorgon då så kanske Freja har tid med faster/gudmor på söndag eftermiddag? =)

2009-09-18 @ 22:01:11
Postat av: Jenny J

Ja,Freja har skrivit in i sin kalender nu att faster Sofie kommer och leker på söndag :)

2009-09-18 @ 23:38:58
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

OM det är nån som nyser på bussen imorgon så ring så kommer jag och kastar av dom!!!

Synd att vi inte hinner ses...

kramar

2009-09-19 @ 00:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0