Social dag igen :)

Först va vi och vägde o mätte Frejsan på förmiddan,lilldamen väger nu 7300g (!!!!!) och är 64 cm lång (nu fick jag svar på varför pyjamasarna i stl 62 bara passade nån vecka,ha ha),sen på eftermiddan träffades jag,Therese o Carola på fika hemma hos C,snacka om att den villan vill jag bo i!

Freja o hennes kompisar Leon och Emma:


Freja och hennes snack-kompis Pellefant:


Om en stund ska jag bada med lillhjärtat har jag tänkt,vet inte varför men har inte velat sitta i badkaret med henne tidigare,men nu,nu jäklar :)
Hon har verkat så rädd och blivit ledsen de senaste två gångerna jag badat henne,så hon kanske känner sig tryggare om jag finns i karet med henne!

En sak som jag är VÄLDIGT ledsen över är att hon inte kommer i dopklänningen som både jag och mamma haft,gick knappt att trä på ärmarna och det fattades typ en halv dm i bak för att kunna knäppa klänningen :(
Det konstiga är att jag va en knubbis när jag va liten,och jag kunde ju ha den när jag va 4 månader...
Aja,ledsen blir man iaf :(

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha,känner igen det där med dopklänningen. Vi fick ha knapparna i halsen uppknäppta på Johan när han döptes... men behöver du låna en klänning så har jag en =) kram på er

2009-10-27 @ 19:12:53
Postat av: Maria

Haha,känner igen det där med dopklänningen. Vi fick ha knapparna i halsen uppknäppta på Johan när han döptes... men behöver du låna en klänning så har jag en =) kram på er

2009-10-27 @ 19:13:24
Postat av: Sofie

Tråkigt på klänningen men min (eran) lilla prinsessa är ju så gosig med hennes mjuka lilla kropp, jag älskar det i alla fall!

2009-10-28 @ 01:02:30
Postat av: Jenny J

Tack Maria för erbjudandet,men mormor Eva ska sy en ny klänning åt Freja!! :)

2009-10-28 @ 08:40:16
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0