Full koll!Not!

Ja,jag skrev ju här igår om att vrida tillbaka klockan...
Vad gjorde jag när jag gick o la mig?Ställde FRAM alla klockor!
Så imorse när jag vaknade så kollade jag på klockan o tittade ut..Näe,klockan kan ju inte vara 10 när det är så där mörkt ute!Och Freja hade inte ens vaknat,superkonstigt!
Så kom jag på mig själv,ha ha,man har inte bra koll jämt inte!

Idag har vi inte gjort alldeles för mycket,plockat o donat här hemma,varit till affären..Och jag har givetvis internetshoppt lite ;)
Imorrn ska jag o älsklingen dra till boländerna o shoppa larver till Stickan,sen in på IKEA en sväng o köpa mjukinsats till Frejsans köksstol o lite annat,sen en repa på Coop innan vi åker hem :)

Natti natti på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0