Det va den fredagen det...

Vi struntade som sagt i massagen,men på eftermiddagen va vi iväg på föräldragruppen.Tyvärr va vi inte full grupp,men vi pratade lite utveckling,dom blev ganska impade att Frejsan håller på o få första tanden redan nu :D
Fast den verkar inte ha bråttom,hon har ju tuggat o gnussat i flera dar nu,men skinnet runt tanden har inte spruckit upp.
Kollade på en film om barnets första år (typ från tidigt 90-tal),sen en fika som avslut.
Efter det gick vi till affären o shoppade,sen hem o gjorde tacos :)

Sen blev det Idolmys med godis,sen kollade vi in Cirkus Möller,diggar Måns starkt alltså :D
Tycker Idol-Erik har en sjuhelvetes röst,man ryser,riktigt rockig kille :)

Sen va jag o kikade i terrariet,skulle fylla på vatten i den lilla swimmingpoolen,då vaknade en syrsa till liv o såg sin chans att fly,men där va jag snabb o smällde igen locket!
Fyllde på poolen med sugrör istället :D
Sen tejpade jag lufthålen på sidorna,så lycka till nu ditt lilla kryp med att ta dig ut! HA!(det finns en massa lufthål på ovansidan,så jag är ingen djurplågare!)

Vi har inte sett röken av Stickan idag,vet att han burrar in sig under stocken ibland,men har inte ens sett hans svans sticka ut där under...
Imorrn ska vi undersöka om han ens är vid liv,är han inte det så ska de överlevande syrsorna ut härifrån fortare än kvickt!

Fick med en riktigt härlig o pratglad Freja på film,hon hade en konversation med en mjukiselefant i  över 3 minuter efter att hon lagt sig,ha ha,låter ju bara för ljuvligt,ska fixa till klippet imorrn på stora datorn så får ni se :)

Nej,borsta tänderna o lägga mig,imorrn bitti kommer lillebror Jimpan,kl 8 närmare bestämt!(han åker direkt från nattjobbet och hit,han ska hämta upp mamsen o hennes sambo för dom har varit ute på en minisemester till Tallinn)

Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0