Osoliga söndag...

Tänk att solen bara släppte till igår,tråkigt.Nästan så man önskar sig snö på marken bara för att det ska bli ljusare!

Här hemma bedriver vi en mindre sjukstuga,jag är smått snorig,tjock o slemmig i halsen (tack för det halsfluss),hostig,och nyser som en tok.
Robin är tjock i halsen och nysig.
Freja lider inte av nåt direkt,inatt kl 2 när jag tittade till henne så spottade hon upp en massa "bubbligt" saliv,då va hon rosslig vill jag lova!Efter att hon varit uppe i typ 45 minuter,käkat o nyst lite så somnade hon om,utan att låta konstligt.*tack gode g*
Idag har hon bara varit lite allmänt gnällig,men det hör till det normala :D

Tycker det är jättejobbigt att inte få pussa på henne (okej,jag har fuskat o pussat henne i nacken :D),hoppas på att detta försvinner snart,men jag blir succesivt snorigare,så får se hur det slutar,har ju lite möten o så nu kommande vecka,har inte tid att vara sjuk ju :/

Nej,göra lite mat?Man kan ju inte leva på klementiner enbart :D


Kommentarer
Postat av: Lina

hehe man brukar kanske inte vara speciellt sugen på mat när man är sjuk, än mindre att göra den. :P

2009-11-23 @ 15:56:03
URL: http://erikssonlina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hu, så tråkigt att ni är sjuka! :( Fortfarande? Och det märks att jag har slarvat med mitt bloggande/bloggläsande de sista veckorna... jag har inte en sett hur FINT du har här. Men vad supertjusigt du har gjort ju!! :D

2009-11-25 @ 23:59:01
Postat av: spiderchick

sv. ska prova lite olika nappar nu =)

2009-11-26 @ 11:07:08
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0