Fredagsbilder!

Freja ville promt att jag skulle knäppa en fredagsbild på henne,så hon önskar alla en trevlig helg:



Och så kunde jag inte låta bli att ta en "jag ligger på skötbordet och ser rund o go ut"-bild:


Kolla in hennes smaskiga lår!Man vill ju bara äta upp henne :D

Nu ska vi strax dra igång med stök här hemma,plocka undan en massa tvätt,möblera om i vardagsrummet,få upp den där jäkla gardinstången i sovrummet och sen komma på nån middag.
Först kolla klart på Förlossningskliniken på 4:an!


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Påminner mig om en annan tjejs lår när hon var i samma ålder.... Idag är hon vuxen och tar foton på sin dotter men fortfarande lika härlig o go (ska inte äta upp dig ;-)

kramar

2009-11-13 @ 15:36:35
Postat av: Jenny J

Ha ha,ja jag har fortfarande tjockislår,men nu är det ju inte gullligt längre :D

2009-11-13 @ 15:43:38
URL: http://thegirlwho.blogg.se/
Postat av: Marie

Men så go hon är :) Kramar

2009-11-13 @ 15:53:01
URL: http://memp85.blogspot.com
Postat av: Mary

Gud vilken härlig bild, jag ser att ni oxå har en liten "Buddha" -knubbig gó och glad :-)

trevlig helg!

2009-11-13 @ 16:18:21
Postat av: Cathy "Fia"

Men åhh Jenny...sååå underbart söt dotter du har!!

Krama å pussa henne från mig å vi önskar er oxå en fin helg:-)

2009-11-13 @ 17:58:04
URL: http://goastefamiljen.blogg.se/
Postat av: Lollo o

såå fin hon är!! Vilken go´ liten tjej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0