Party party!

Precis hemkommen från festen med kollegorna,har haft en jättetrevlig kväll!
Många  va impade att jag stannade så länge,men va fan,bara för att man är gravid betyder det inte att man måste vara tråkig och åka hem tidigt!Jag dansade tills jag fick sammandragningar,då blev det tack och hej,jag o en kollega slog följe,så tog vi en varsin taxi åt varsit håll..
Kan säga att det är skönt att vara hemma!Tråkigt bara att karln inte är hemma (då han har en utekväll eller nåt med sina vänner),men hoppas att han inte kommer hem allt för sent,gillar inte riktigt det..

Festen lockade fram en massa sidor hos festdeltagarna,och oj vad jag verkligen fått se andra sidor hos de jag trodde va helt andra människor!Läskigt hur vissa betedde sig!
Och en liten rolig sak va att vi va o festade på/i en koloni-lott,så när jag och 2 kollegor skulle lämna stället så va grindarna låsta (!!!),så vi fick klättra över de höga staketen,snacka om att "vig som ett kassaskåp" passar in i bilden,men över kom jag iaf :D

Nu blir det nåt litet nattmål,sen bums i säng och somna framför tv:n.

Imorrn ska det röjas här hemma bland lådorna,gissar på att jag får åtminstone börja själv med det,för han jag delar säng med (:P) kommer väl sova bort halva dan..

Tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hade velat se dig klättra över staket med din gravid-mage... hade ingen mobiltelefon med kamera...

Syns imorgon!

kram

2009-05-30 @ 16:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0