I´m baaaaack :)

Nu har det gått en vecka sen vi flyttade till nya lägenheten,så såklart ska ni få lite uppdateringar!

Nya lyan:
Första dagarna i nya lyan kändes det inte som på riktigt,det va mer en känsla att vi typ bara skulle bo här i några dar..Men det tar ju ett tag att vänja sig.
Nu stortrivs vi,det enda är att barnen i trapphuset är lite väl livliga från förmiddagar till typ 22,.mycket gap o skrik i trapphuset,men men,vi har ju balkong och sovrum :D
Känns lite ensamt här ute med,men lika bra det,så kan man ägna sig åt att boa in sig här :)

Gamla lyan:
Lite grejer kvar,plus städ och tapetsering av en vägg.Jag o mamsen ska fixa det :)
Men jag saknar den icke!

Jobbet:
Har äntligen fått beviljad havandeskapspenning,så två veckor till på stället,sen låååångledigt därifrån :D

Graviditeten:
Har börjat få lite mer sammandragningar,och lyckats få karpaltunnelsyndrom i bägge händerna (domnar bort,sticker och gör ont),så på tisdag ska jag träffa en arbetsterapeut och troligtvis få handskenor som jag ska ha när jag sover.
Bebis är fortfarande väldigt aktiv,det märks att h*n bara blir större o större för den vill böka så mycket,men det börjar väl bli lite trångt,jag ska ju bara ruva 10 veckor till (förhoppningsvis kortare).
Sen har jag bytt mvc nu med,så nu ska jag beblanda mig med andra gravida här ute i trakten,har tyvärr missat en föräldragrupp då den va för ett par veckor sen,men nu på onsdag är nr 2 :)

Igår va vi på min brorsdotters dop,och det va superfint!
Innan hann vi med att hälsa på min lilla kusin Elliott,men han va bara på tutt-humör,så han fick gå till sin mor :D

Wilma va en superduktig tjej hela akten igenom (förutom när hon fick vatten på skallen,men vilken bebis gråter inte då?)
En ung tjej sjöng två låtar,och hennes röst va gudomlig!!Jag både rös och hade tårar i ögonen,hon kommer komma långt med sin röst den tjejen!!WOW!
Fika i församlingshemmet efteråt,och så klart frossade man bland kakor o tårtor *mmmmums*!!

Efter dopet så följde jag o älsklingen med mor och E hem till öregrund o grillade,också mumma!!!
Åkte hem strax efter 20 och klev in hemma hos oss vid 22:15,sååå skönt  att få lägga sig i sängen!

Fick 2 par stödstrumpor av min käre mor,och kan säga att efter att ha haft på mig dom i en timme nu,så känner jag en otrolig skillnad!

Till sist:Tack Mamma & Esbjörn,Johan & Linnea,Pirjo & Matte för all er hjälp vid min o Robins flytt,allt gick så smidigt!
Ni ska få belönig för all er hjälp,lovar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0